החזרי מס על הלוואת משכנתא

הנה לכם מאמר מעניין בנושא החזרי מס, והפעם החזר מס על הלוואת משכנתא… תופעת החזרי המס לשכירים ועצמאיים תפסה תאוצה במדינתנו בשנים האחרונות, אז כיצד ניתן לקבל החזר מס על משכנתא? מתחילים…

קורס יועצי משכנתאות למי זה מתאים

החזרי מס על הלוואות משכנתא

הנה לכם מאמר מעניין בנושא החזרי מס… תופעת החזרי המס לשכירים ועצמאיים תפסה תאוצה במדינתנו הקטנה והנפלאה בשנים האחרונות, בדיוק כמו מקצועות חופשיים נוספים שנכנסו לפלח שוק העבודה.

כגון: יועצי משכנתאות, יועצים פיננסיים, יועצים פנסיונים ועוד. מאמר זה ייתן לנו אינדיקציה וינסה להבהיר לנו את העובדה שהחזרי מס ניתן לקבל לא רק ברמת "החזרי מס לשכירים" או "החזרי מס לעצמאיים". החזרי מס ניתן לקבל גם על הלוואות משכנתא שברשותנו. "וואוו" זה בדיוק מה שאני חשבתי לעצמי שהתחלתי לבדוק את הנושא.

תתארו לכם כמה כסף ניתן לחסוך אם היינו מקבלים החזרי מס על מאות אלפי שקלים, וכזו היא הלוואת המשכנתא. רשויות המס בארץ מאפשרות לנו, אזרחי מדינת ישראל לקבל החזר מס על המחויבות שלנו לבצע ביטוח משכנתא על הלוואת המשכנתא. ביטוח המשכנתא מבטח את הבנק במקרה של אי פירעון של הלוואת המשכנתא.

סיטואציה שהיא די מוזרה מבחינתי, גם הבנק רוצה לבטח עצמו במתן משכנתא וגם אנחנו, לוקחיי המשכנתאות צריכים לשלם את הביטוח בשביל הבנק…? למה בחברות ליסינג זה לא כך? שאני הולך לשכור רכב אני מקבל מוצר כולל שבתוכו יש את מרכיב הביטוח. זו בדיוק הסיבה שאנו יכולים לדרוש החזרי מס על הלוואות משכנתא. החזרי המס על המשכנתא הינה 25% מגובה הפוליסה השנתית שאנו משלמים בשנה. ההחזר מסתכם בכמה מאות שקלים ויכול להגיע לאלפי שקלים.

החזרי מס לשכירים, החזרי מס לעצמאיים, בעלי חברות, עזבו אתכם משטויות לכולנו יש משכנתא! מגיע לכם החזרי מס, אנחנו משלמים למדינה המון לפחות באו ניקח את מה שמגיע לנו בחזרה. התהליך אינו מסובך. טופס 106, תלושי משכורת, תדפיסי חשבון בנק, דו"ח משכנתא, צילומי תעודת זהות, רואה חשבון מנוסה וקדימה לדרך. עמלות בעבור שרות זה נלקחות ביחס לחיסכון או להחזר שניתן לקבל. הבדיקה להחזרי מס על משכנתא בדרך כלל חינם. בהצלחה!

בברכה,

מוטי שמואלביץ – יועץ משכנתאות מומחה.

רוצים לשמוע עוד? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונעדכן אתכם בכל מה שמעניין

    מאמרים נוספים בנושא משכנתא

    אסטרטגיה לבניית תמהיל 11-22

    ריביות ואסטרטגיה לבניית תמהיל משכנתא בימינו

    מוטי שמואלביץ'|11.11.2022

    כן קל"צ, לא קל"צ, כן מדד, לא מדד, משתנות או קבועות, פריים, מק"מ וכל הסלט הזה שלא נגמר. החלטתי לעשות סדר! באו נדבר על זה,…

    קרא עוד
    בנק ישראל - רפורמה במשכנתא

    רפורמת בנק ישראל על המשכנתא

    מוטי שמואלביץ'|10.08.2022

    בנק ישראל ממשיך בשלו, עוד ועוד רפורמות ושינויים רגולטורים המשפיעים באופן ישיר על הבנקים ונוטלי המשכנתאות. אז מה הפעם?  

    קרא עוד
    מימון ישיר

    משכנתא במימון חוץ בנקאי עד 90% מימון

    מוטי שמואלביץ'|03.08.2022

    משכנתא חוץ בנקאי עד 90% מימון לדירה יחידה והשקעה. מה מחיר הכסף שנשלם, המוצרים הנלווים, לאיזה תקופות ניתן לקחת ועוד.

    קרא עוד
    ריבית בנק ישראל 05-07-22

    בנק ישראל מעלה את הריבית והפעם ברמה של 0.5%

    מוטי שמואלביץ'|04.07.2022

    בנק ישראל מעלה את הריבית בפעם השלישית ברציפות, הפעם העלייה חדה יותר, 0.5%. ריבית בנק ישראל תעמוד מיום חמישי הקרוב על רמה של 1.25% וריבית…

    קרא עוד