משכנתא חוץ בנקאית במימון ישיר

מימון ישיר מכירים… ? חברת הביטוח שמוכרת לא רק ביטוחים, גם אשראי ללקוחות פרטיים עד 80,000 ש"ח, מוכרת אשראי לעסקים עד 200,000 ש"ח ועוד… עכשיו גם משכנתאות.  אז מה מימון ישיר משכנתאות מוכרים לנו?

משכנתא במימון ישיר

הלוואות משכנתא דרך מימון ישיר – בעיקר למשקיעים

מימון ישיר מכירים… ? חברת הביטוח שמוכרת לא רק ביטוחים, גם אשראי ללקוחות פרטיים עד 80,000 ש"ח, מוכרת אשראי לעסקים עד 200,000 ש"ח ועוד… עכשיו גם משכנתאות.  אז מה מימון ישיר משכנתאות מוכרים לנו?

הלוואות משכנתא למשקיעים

הלוואות משכנתא להשקעה, כלומר דירה שניה או יותר, עד 75% מימון. כלומר, יש לי נכס בבעלות ואני מעוניין לרכוש נכס נוסף, ניתן לקבל עד 75% מימון על הנכס הנרכש.

לצורך העניין הנכס אותו אני מעוניין לרכוש הינו 2,000,000 ש"ח, ניתן לקבל משכנתא עד 1,500,000 ש"ח  וההון העצמי שצריך להביא לעסקה הינו מינימאלי – 500,000 ש"ח.

לצורך השוואה, בבנק ניתן לקבל על דירה להשקעה עד 50% מימון על הנכס הנרכש. על אותו נכס להשקעה בשווי 2 מ' ש"ח נקבל 1 מ' מהבנק וההון העצמי יהיה 1 מ' ש"ח שנצטרך להביא מהבית. הבדל עצום!!!

הלוואות לכל מטרה על נכסים קיימים

במימון ישיר משכנתאות ניתן לקבל הלוואות לכל מטרה עד 65% משווי נכס, בבנקים ניתן לקבל הלוואות לכל מטרה עד 50% משווי הנכס הקיים.

יתרון נוסף בהלוואות לכל מטרה על נכסים קיימים במימון ישיר על הבנקים, עניין הבירוקרטיה ברמת מטרת ההלוואה. הבנקים קשים בהרבה בכל נושא הצגת הוכחות ברמת מטרת ההלוואה הנגרשת. זאת בגלל הרגולציה של בנק ישראל, הפיקוח על הבנקים בכל עניין מתן הלוואות משכנתא לכל מטרה.

מימון ישיר לא כפופים לרגולציה של בנק ישראל כמו הבנקים המקומיים ולכן, מתן אישור להלוואה פשוט יותר ברמה הבירוקרטית.

מחיר הכסף – כמה זה עולה לנו?

הריבית בהלוואות לכל מטרה במימון ישיר נעים סביב ה 5.5% – 6%. גבוה, אבל לא בהרבה מהבנקים בהלוואות לכל מטרה.  בבנקים נקבל בין 4.5% – 6% לכל מטרה.

תקופת ההלוואה במימון ישיר

תקופת  ההלוואה מקסימאלית על משכנתא שנלקחת לטובת רכישת נכס להשקעה – 28 שנים. הלוואות משכנתא שנלקחות לכל מטרה עד  20 שנים.

נוסף…

מימון ישיר לא כפופים לרגולציה של בנק ישראל ולכן גמישים יותר ברמת המסלולים, ניתן לדוגמא לקבל את הלוואת הפריים במימון ישיר עד 80% מגובה ההלוואה. בעד שבבנקים עד 1/3 מגובה ההלוואה.

האם כדאי לנו לקחת משכנתא במימון ישיר?

מימון ישיר? האם כדאי לקחת משכנתא בכלל או כל הלוואה אחרת מכל גורם מוסמך כזה או אחר??? לקיחת הלוואה זה לא שאלה של "האם כדאי", זו שאלה של הצורך שלנו ומה הפתרון שההלוואה נותנת לנו… הלוואה זה לא עניין של עלות, זה עניין של פתרון ומה הרווח שפתרון זה נותן לנו.

בברכה,
מוטי שמואלביץ, מומחה למשכנתאות.

רוצים לשמוע עוד? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונעדכן אתכם בכל מה שמעניין

    מאמרים נוספים בנושא לקיחת משכנתא חוץ בנקאית

    משכנתא הפוכה

    הכל על משכנתא הפוכה

    מוטי שמואלביץ'|13.01.2021

    משכנתא הפוכה, הלוואה שבני הדור השלישי, בני 60 + יכולים לקבל לכל מטרה על חשבון נכס קיים. מה היתרונות ומהם החסרונות? כל מה שחשוב לדעת…

    קרא עוד
    משכנתא חוץ בנקאית מוטי

    משכנתא חוץ בנקאית

    מוטי שמואלביץ'|02.06.2020

    משכנתא מגופים חוץ בנקאיים, מתי נכון ומתי נתרחק? מהם הגופים החוץ בנקאיים ומה הם מציעים לנו כאלטרנטיבה לבנקים

    קרא עוד
    משכנתא למסורבי בנקים

    משכנתא לטובת הסדרי חוב גם לפושטי רגל וגם למוגבלים

    מוטי שמואלביץ'|16.06.2019

    משכנתא לטובת הסדרי חוב גם לפושטי רגל וגם למוגבלים, נשמע לכם הזוי? בזמן שהבנקים פשוט לא סופרים את אותם אנשים שנתוני האשראי שלהם שליליים, יש…

    קרא עוד